Duurloop

Iedere zaterdag wordt er een rustige duurloop georganiseerd. De duurloop is vaak een gecombineerde verharde/onverharde route, waarbij gekozen kan worden tussen kort (8-12km) of lang (12-18km). Om 8.30u wordt er verzameld bij het clubgebouw, zowel leden als niet-leden zijn van harte welkom (inschrijven van tevoren is niet nodig). Soms is de route binnen de gemeente Beuningen, maar meestal wordt er gezamenlijk naar een locatie elders gereden. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de natuurgebieden Het Geldersch Landschap, Overasseltse en Hatertse Vennen, Mookerheide of Sint-Jansberg. Informatie over de locatie van de duurloop wordt wekelijks bekend gemaakt op de Facebookpagina van HVB, per mail of Whatsapp. Aanmelden voor berichten per mail of Whatsapp kan via onderstaand formulier.

Voorbeelden van duurlopen