Stevensloop 2017 met nieuwe parcoursen en eigen omkleedlocatie HVB

Op 19 maart vindt de 3e editie plaats van de Stevensloop welke voert door onder meer het historisch hart van Nijmegen wat door de vele lopers als kloppend geheel zal worden. Startend vanaf de Kronenburgsingel en de finish op De Waag met als achtergrond van dit schouwspel de Stevenskerk waaraan dit evenement is toegeschreven. De inschrijving voor de 5, 10 en halve marathon is geopend.

Parcoursen

Dit jaar nieuw zijn de parcoursen voor de 10 km en de halve marathon welke voeren via het nieuwe stadseiland Veur Lent naar de Waalbrug (10 km) of naar de Spiegelwaal (halve marathon). Extra dimensie is dat de halve marathon dit jaar als Nederlands Kampioenschap geldt. Deelname aan de halve marathon staat open voor iedereen, alleen lopers met een wedstrijdlicentie van de Atletiekunie kunnen deelnemen aan het NK.

Eigen locatie HVB

Ook dit jaar heeft onze hardloopvereniging zijn eigen omkleedlocatie. In het Oude Weeshuis is net als vorig jaar de Waalzaal gehuurd.

Adres:Papengas 8  te Nijmegen.

De warming up voor de diverse afstanden vindt plaats ca. 30 minuten voor de start.

Na afloop zullen onze gastvrouwen Nellie en Ans ons weer voorzien van soep en broodjes.

Graag opgave via het formulier, uiterlijk voor 12 maart a.s. in de kantine van TVE.

» Nieuws archief