Bike & Run Marathon

Op zondag 23 juni a.s. organiseert Hardloopvereniging Beuningen de tweede editie van de Bike & Run Marathon. Zowel leden als niet-leden kunnen zich in groepjes van twee tot zes personen inschrijven om samen hardlopend en fietsend de afstand van een marathon (42 kilometer en 195 meter) te overbruggen. Het parcours gaat van Ewijk naar Beuningen, Winssen, Bergharen en weer naar Ewijk. Onderweg is er om de vijf kilometer een punt waar hardlopers en fietsers kunnen wisselen. Om de tien kilometer is er een rustpunt waar een hapje en een drankje aanwezig zijn voor de deelnemers. Voor sanitaire voorzieningen onderweg wordt natuurlijk ook gezorgd. Omdat we plezier en meedoen belangrijker vinden dan winnen is er geen tijdregistratie aanwezig.

Heb je zin in een sportief maar vooral gezellig evenement waarbij je zo toch even een marathon rent/fietst? Schrijf je dan in via onderstaand inschrijfformulier. Meedoen kan al als je vijf kilometer aan een stuk kunt hardlopen. Wil je graag meedoen, maar kun je geen groepje vormen? Geen probleem, wij koppelen de individuen zodat iedereen toch kan deelnemen! De kosten voor deelname zijn zowel voor leden als voor niet-leden €7,50 per persoon.

datum: zondag 23 juni 2019
locatie
: clubhuis HVB en TVE, Blatenplak 53 in Ewijk
starttijd
: 09:00 uur
eindtijd: 15:30 uur

inschrijven: individu of team

Heb je vragen? Stuur ons gerust een e-mail (bikerunmarathon@hardloopverenigingbeuningen.nl) of stel je vraag aan een van de leden van de organisatie (Karin, Bastiaan, Derk, Jos, Wil).

Reageren is niet mogelijk.