HVB Bike&Run Marathon

Op zondag 23 juni 2019 wordt de tweede editie van de HVB Bike&Run Marathon georganiseerd!  Zowel leden als niet-leden kunnen zich in groepjes van twee tot zes personen inschrijven. Wil je graag meedoen, maar kun je geen groepje vormen? Geen probleem, dan koppelen wij de individuen zodat iedereen toch kan deelnemen! Elke groep loopt en fietst de afstand van een marathon: 42,195 kilometer.

Het parcours gaat van Ewijk, Beuningen, Winssen, Bergharen en weer naar Ewijk. Onderweg is er om de vijf kilometer een punt waar lopers en fietsers kunnen afwisselen. Je kunt dus al meedoen als je vijf kilometer achter elkaar kunt hardlopen! Om de tien kilometer is er een rustpunt waar een hapje en een drankje aanwezig is voor de deelnemers. Voor sanitaire voorzieningen wordt natuurlijk ook gezorgd. Omdat we plezier en meedoen belangrijker vinden dan winnen is er geen tijdregistratie aanwezig.

Heb jij zin in een sportief, maar vooral gezellig evenement waarbij je zo toch maar even een marathon loopt/fietst? Schrijf je dan in via het inschrijfformulier hieronder. De kosten voor deelname zijn 7,50 euro per persoon.

datum: zondag 23 juni 2019
locatie
: Clubhuis HVB/TVE, Blatenplak 53 Ewijk
kosten: 7,50 euro pp
starttijd: 09:00 uur
eindtijd: 15:30 uur

inschrijven
individu      of      team

Heb je vragen? Stuur ons gerust een e-mail (hardloopverenigingbeuningen@outlook.com) of stel je vraag aan een van de leden van de organisatie (Karin,Wil, Derek, Bastiaan en Jos).