Beginnerscursus

In 2024 geeft HVB weer een nieuwe beginnerscursus, die bedoeld is voor beginnende hardlopers. Ook als je een lange tijd niet meer hardgelopen hebt en opnieuw wilt beginnen, kun je aansluiten. Dat kan ook als je na een (slepende) blessure weer op verantwoorde wijze op je oude niveau wilt terugkeren. De cursus wordt gegeven door trainer Ab Noordegraaf en duurt in totaal 14 weken. Op dinsdagavond (start om 19.30u) is er een gezamenlijke training, daarnaast kun je één of twee trainingen per week individueel doen volgens een verantwoord trainingsschema. Na 7 weken is iedereen in staat om 20 minuten aan een stuk hard te lopen, na 14 weken is dit 30 minuten. De beginnerscursus kost €78,- inclusief een reflecterend hesje van de vereniging. Bij onvoldoende aanmeldingen kan het zijn dat de beginnerscursus niet doorgaat.

De eerstvolgende beginnerscursus is gestart op dinsdagavond 23 januari 2024. Later instromen kan nog, meld je dan aan via onderstaand formulier.