Contributie

Hardloopvereniging Beuningen heeft verschillende abonnementen:

Beginnerscursus (14 weken): €78,00
Abonnement 4 maanden <18 jaar: €40,00
Abonnement 4 maanden >18 jaar: €60,00
Abonnement 6 maanden <18 jaar: €60,00
Abonnement 6 maanden >18 jaar :€85,00
Abonnement 12 maanden <18 jaar: €100,00
Abonnement 12 maanden >18 jaar: €150,00

Gezinsleden wonend op één adres krijgen korting. Het eerste lid betaalt de volledige contributie, het tweede lid krijgt 30% korting, het derde lid krijgt 50% korting.

Als je lid bent van zowel Hardloopvereniging Beuningen als Tennisvereniging Ewijk krijg je bij HVB €25,00 korting per lidmaatschap per jaar. Deze korting kun je ook bij TVE aanvragen. Deze actie geldt zolang HVB in het clubhuis van TVE is gehuisvest.

Kortingen kunnen niet gecombineerd worden. Abonnementen gelden voor de gehele periode, kunnen niet tussentijds opgezegd worden en dienen vooraf betaald te worden. Betaling geschiedt door middel van (doorlopende) automatische incasso. Bij inschrijving zijn inschrijfkosten à €5,- verschuldigd. Als abonnementen niet aansluitend zijn, is bij een volgend abonnement weer inschrijfgeld verschuldigd.

Voor vragen met betrekking tot contributie neem je contact op met Nanda van Zuijlen via leden.hvb@gmail.com of 024-6778919.