Contributie

Hardloopvereniging Beuningen heeft verschillende abonnementen:

Beginnerscursus (14 weken): €78,00
Abonnement 4 maanden <18 jaar: €40,00
Abonnement 4 maanden >18 jaar: €60,00
Abonnement 6 maanden <18 jaar: €60,00
Abonnement 6 maanden >18 jaar :€85,00
Abonnement 12 maanden <18 jaar: €100,00
Abonnement 12 maanden >18 jaar: €150,00

Tevens is er een ondersteunend lidmaatschap voor €15,00 per jaar. Ondersteunende leden zijn niet in een training meelopende leden, die mailing ontvangen, lid mogen zijn van de besloten Facebookgroep en deel mogen nemen aan wedstrijdondersteuning, seizoenslopen en andere activiteiten. Het lidmaatschap is gratis wanneer het ondersteunend lid in een of andere vorm als vrijwilliger bij de vereniging betrokken is. Een ondersteunend lid betaalt geen inschrijfgeld als hij/zij (weer) lid wordt.

Gezinsleden wonend op één adres krijgen korting. Het eerste lid betaalt de volledige contributie, het tweede lid krijgt 30% korting, het derde lid krijgt 50% korting.

Als je lid bent van zowel Hardloopvereniging Beuningen als Tennisvereniging Ewijk krijg je bij HVB €25,00 korting per lidmaatschap per jaar. Deze korting kun je ook bij TVE aanvragen. Deze actie geldt zolang HVB in het clubhuis van TVE is gehuisvest.

Kortingen kunnen niet gecombineerd worden. Abonnementen gelden voor de gehele periode, kunnen niet tussentijds opgezegd worden en dienen vooraf betaald te worden. Betaling geschiedt door middel van (doorlopende) automatische incasso. Bij inschrijving zijn inschrijfkosten à €5,- verschuldigd. Als abonnementen niet aansluitend zijn, is bij een volgend abonnement weer inschrijfgeld verschuldigd.

Voor vragen met betrekking tot contributie neem je contact op met Karen Smith via leden@hardloopverenigingbeuningen.nl.

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com