Fysiotherapie De Hofstede

Er is niets vervelender dan niet kunnen hardlopen door een blessure. Daarom werken Hardloopvereniging Beuningen en Fysiotherapie De Hofstede samen om blessures te voorkomen en om ervoor te zorgen dat geblesseerden hardlopers zo snel mogelijk weer kunnen hardlopen.

De sportfysiotherapeuten van Fysiotherapie De Hofstede, Edgar Bisseling en Loes Klaassen, hebben veel kennis over het hardlopen, loopscholing en hardloopblessures. Daarnaast hebben zij de mogelijkheid om een digitale loopanalyse te maken, echografie te verrichten en verschillende trainingsmogelijkheden te gebruiken.

Fysiotherapie De Hofstede biedt de lopers van HVB de garantie dat zij binnen 48 uur terecht kunnen bij een van onze sportfysiotherapeuten. Dit kan door te bellen met 024-6751804 of te mailen naar info@dehofstedebeuningen.nl. Vermeld bij het eerste contact dat u lid bent van HVB, en u wordt zo snel mogelijk geholpen. Een consult en eventueel behandeling door een sportfysiotherapeut worden vergoed vanuit uw aanvullende verzekering van uw zorgverzekering. Dit betekent dat het u geen eigen risico kost. Indien u geen aanvullende verzekering heeft, dan wordt de rekening naar u toe gestuurd.

Daarnaast biedt Fysiotherapie De Hofstede de mogelijkheid om gebruik te maken van het sportspreekuur. Dit spreekuur is op maandag-, woensdag- en vrijdagmiddag en -avond bij de hockeyvereniging in Beuningen (MHCB). Daar hebben de sportfysiotherapeuten ook de beschikking over de hockeyvelden om onder andere loopanalyses te doen. Ook de kosten voor het sportspreekuur worden vergoed vanuit de aanvullende verzekering.

Indien u een vraag heeft aan een van onze sportfysiotherapeuten, of u wilt alleen advies, dan kunt u ze kosteloos stellen via sportfysiotherapie@dehofstedebeuningen.n