Fysiotherapie De Hofstede

Er is niets vervelender dan niet kunnen hardlopen door een blessure. Daarom werken Hardloopvereniging Beuningen en Fysiotherapie De Hofstede samen om blessures te voorkomen en ervoor te zorgen dat geblesseerde hardlopers zo snel mogelijk weer kunnen hardlopen.

De sportfysiotherapeuten van Fysiotherapie De Hofstede, Edgar Bisseling en Sven van Tiem, hebben veel kennis over hardlopen, loopscholing en hardloopblessures. Daarnaast hebben zij de mogelijkheid om een digitale loopanalyse te maken, echografie te verrichten en verschillende trainingsmogelijkheden te gebruiken.

Fysiotherapie De Hofstede biedt de lopers van HVB de garantie dat zij binnen 48 uur terechtkunnen bij een van onze sportfysiotherapeuten. Dit kan door te bellen met 024-6751804 of te mailen naar info@dehofstedebeuningen.nl. Vermeld bij het eerste contact dat je lid bent van HVB en je wordt zo snel mogelijk geholpen, bovendien is de intake dan gratis! Behandeling door een sportfysiotherapeut wordt vergoed vanuit de aanvullende verzekering van je zorgverzekering, dit betekent dat het je geen eigen risico kost. Indien je geen aanvullende verzekering hebt, wordt de rekening naar je toegestuurd.

Daarnaast biedt Fysiotherapie De Hofstede de mogelijkheid om gebruik te maken van het sportspreekuur. Dit spreekuur is op maandag-, woensdag- en vrijdagmiddag en -avond bij de hockeyvereniging in Beuningen (MHCB). Ook de kosten voor het sportspreekuur worden vergoed vanuit de aanvullende verzekering.

Indien je een vraag hebt aan een van onze sportfysiotherapeuten of als je alleen advies wil, dan kun je kosteloos contact opnemen via sportfysiotherapie@dehofstedebeuningen.nl.