Seizoensloop

Elk kwartaal wordt er door de seizoensloopcommissie een ontspannen loop georganiseerd met aansluitend een gezellig samenzijn onder genot van een hapje en een drankje. Begin januari is er de traditionele nieuwjaarsloop waarbij getoost wordt op het nieuwe jaar, in de lente, zomer en herfst hebben de lopen een steeds wisselend thema. De route is een ronde van circa 5km binnen de gemeente Beuningen, die een-, twee- of zelfs driemaal gelopen kan worden. Starten is mogelijk vanaf 9.00u. Bij aanvang wordt een terugtellende klok op 75 minuten gezet, het doel is dat iedereen bij 0 minuten gezamenlijk finisht om 10.15u. Je starttijd is dus afhankelijk van de afstand die je wil afleggen en de tijd die je daarvoor nodig hebt. Start en finish is aan de Binnenweg/van Heemstraweg in Ewijk. Zowel leden als niet-leden zijn van harte welkom en deelname is gratis.

De eerstvolgende seizoensloop is in de zomer van 2024. Aanmelden kan via onderstaand formulier.