Seizoensloop

Elk kwartaal wordt er door de seizoensloopcommissie een ontspannen loop georganiseerd met aansluitend een gezellig samenzijn onder genot van een hapje en een drankje. Begin januari is er de traditionele nieuwjaarsloop waarbij getoost wordt op het nieuwe jaar, in de lente, zomer en herfst hebben de lopen een steeds wisselend thema. De route is een ronde van circa 5km binnen de gemeente Beuningen, die een-, twee- of zelfs driemaal gelopen kan worden. Bij aanvang wordt een terugtellende klok op 75 minuten gezet, het doel is dat iedereen bij 0 minuten gezamenlijk finisht. Je starttijd is dus afhankelijk van de afstand die je wil afleggen en de tijd die je daarvoor nodig hebt. Zowel leden als niet-leden zijn van harte welkom en deelname is gratis. Aanmelden van tevoren wordt op prijs gesteld.

Op zondag 6 januari 2019 organiseert de HVB haar traditionele Nieuwjaars Seizoensloop. Er kan 5 of 10 kilometer gelopen worden. Starten kan vanaf 10.30 uur bij TV Ewijk en het is de bedoeling om gezamenlijk om 11.45 uur te finishen. Vanaf 12.00 uur zullen  we samen onder het genot van een hapje en een drankje proosten op het nieuwe jaar. Ook leden die niet meelopen zijn van harte uitgenodigd voor de nieuwjaarsreceptie. U kunt zich alvast aanmelden via onderstaand formulier: