Aanmelden, langdurig verhinderd, opzeggen

Wil je je aanmelden voor een beginnerscursus of abonnement, ben je langdurig verhinderd of wil je je huidige abonnement opzeggen? Vul dan onderstaand formulier in of neem contact op via info@hardloopverenigingbeuningen.nl.

Na aanmelding ontvang je van je trainer tijdens een van je eerste trainingen een inschrijfformulier. Met dit formulier schrijf je je in als lid en geef je gelijk een machtiging af voor het innen van contributie.

Het kan voorkomen dat je voor langere tijd (meer dan 3 maanden) niet kunt deelnemen aan de trainingen, bijvoorbeeld door een blessure, ziekte of zwangerschap. Hardloopvereniging Beuningen biedt de mogelijkheid om je lidmaatschap op te schorten, wat betekent dat de datum van je volgende contributiebetaling wordt opgeschoven. Of en voor hoe lang dit gebeurt, wordt beoordeeld door je trainer in overleg met het bestuur.

Opzeggen van het lidmaatschap dient tenminste 1 maand voorafgaand aan de verloopdatum van de lidmaatschapsperiode te geschieden. Er vindt geen restitutie van het abonnementsgeld plaats bij te laat opzeggen.